هیس

پرنده های قفسی عادت دارن به بی کسی

وبلاگ من شامل دل نوشته، شعر،به سلامتی و...

هیس

هیـــــس!! چـــــــــرا ؟؟؟ چـــــــــرا ساکت باشم! چـــــــــرا جــــــــــــــــــــــــــــار نزنم که آقایون ، خانوما، یارم ، عشقم منو فــــــــــــــــروخت چـــــــــرا  داد نزنم که من عـــــــــــــــــــــــاشق بودم؟؟ که من صادق بودم که من تکپــــــــــــــــــر بودم؟؟؟ چــــــــرا نگم که سنگ تموم گذاشتم واسش اما با همون سنگ زد دنیامو خراب کرد؟!! چــــــــرا خفه شم وقتی واسش میمردم و حالا من هق هق کنم و اون قهقهه بزنه؟؟!! چــــــــرا لال شم وقتی بخاطرش به خیلیا پشت کردم ؟؟؟ جواب چــــــــــــــــــــــراهامو کی میده ؟؟؟؟!!

خدایـــــــــــــــــــــــا....

از جایی حق جایی خودش بشینه.....

آهــــــــــــــــــای دختر و پسر جلوی من از عشقتون نگید جلوی من دست همو نگیرید جلوی من سرتو گوش هم ، حرفای عشقی نزنید داغون میشم.... میترکم!!! هیییییییییییییییس از جلوی من فقـــــــــــــــــــط رد شید.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:,

] [ 9:6 ] [ simran ]

[ ]